Kenmerken

• Leeftijd 8 - 99 jaar
  • Rolstoelvriendelijk: Ja
  • Weergevoelig: Nee
  • Honden toegestaan: Nee

Reviews voor Belgisch Stripcentrum

Om alles te weten over de strip Kuifje Hergé Peyo de schroumfs boule en bill Guarnido.Guarnido de grote Spaanse auteur Op zijn tentoonstelling Temporaire peyo de auteur Smurfen zijn ook zichtbaar De tentoonstelling ook van jeu de boules en snavel de jongeren Jongen met zijn hond is geweldig. En dan Hergé met Kuifje Sinds de dood van Hergé is er geen nieuwe Kuifje verschenen, er zijn zeer goede heruitgaven Een fantastische museumtentoonstelling in Brussel van het Lombardhuis dat van september 2023 in het Stripcentrum tot september 2024 het Kuifje-tijdschrift creëerde en dat momenteel jacques vaillant de automatische piloten Alle grote auteurs hebben het Kuifje-tijdschrift Michel vaillantlauteurasterix en Obelix enz. doorgenomen. Wanneer een stripboek wordt uitgebracht, brengen we het meestal uit in de bioscoop en op tv en vervolgens in de bibliotheek met veel strips waarvoor je de strips kunt lezen gratis bij het museumticket OF Anders 50 cent 228259 blues op google
Lees meer
jean-jacques forest op Google
Een aangename plek waar we bepaalde strips ontdekken of herontdekken Wij kochten onze kaartjes direct ter plaatse. Er was niet al te veel wachten en de ontvangst was zeer aangenaam. We genoten van de reis door verschillende werken en de mogelijkheid om de beelden van onze jeugdhelden te zien. Het is een bezoek dat plaatsvindt over meerdere kamers en verschillende niveaus, zodat het de bezoekersstroom helpt reguleren. Naast de klassieke rondleiding zijn er ook kortstondige tentoonstellingen waarin een bepaalde auteur of stripverhaal centraal staat. We betreuren het dat we Gaston Lagagfe, van wie mijn man fan is, niet hebben gezien. Na het bezoek is er de mogelijkheid om door de bibliotheek te gaan en daar even te stoppen om wat te lezen voordat je vertrekt via de winkel waar je je favoriete boeken in verschillende talen kunt vinden. Als u met de auto naar Brussel komt, vergeet dan niet het LEZ-formulier (lage CO2-emissiezone) in te vullen, anders moet u een boete betalen. Het is gratis en online
Lees meer
aschumi 77 op Google
Behoorlijk interessant, maar vrij klein. Het gaat eigenlijk alleen maar over hoe je een stripverhaal maakt. Er is een klein hoekje over de smurfen, maar eigenlijk alles over Kuifje.